Zagrebački velesajam pripada obitelji Međunarodne Unije organizatora sajmova - UFI, čiji je jedan od utemeljitelja i čiji sajamski projekti jedini u Republici Hrvatskoj primjenjuju visoke UFI organizacijske standarde.
Tradicija u djelatnosti te profesionalno iskustvo i znanja stvarani 115 godina, cjelovita infrastrukturna opremljenost i prometna povezanost, metropolni položaj, jedinstven sajamski know-how te cjelovita institucionalna i međunarodna umreženost u službi gospodarstva potvrđuju lidersku poziciju Zagrebačkog velesajma u sajamskoj industriju ovog dijela Europe.
U tom kontekstu osobito je značajan pokazatelj multiplikacije gospodarskih aktivnosti po kojem Zagrebački velesajam pripada u sam vrh europskih organizatora sajmova, a koji izražava utjecaj sajmova na rast aktivnosti drugih gospodarskih djelatnosti: 1,00 kn sajamskih prihoda Zagrebačkog velesajma multiplicira do 11,70 kn prihoda drugih djelatnosti u Gradu Zagrebu i Republici Hrvatskoj - promet, veleprodaja i maloprodaja, hotelijerstvo, ugostiteljstvo, razne usluge te ponajviše marketinška aktivnost u segmentu PR-a i oglašavanja.
Godišnji sajamski portfolio Zagrebačkog velesajma obuhvaća 20 međunarodnih projekata organiziranih u 10 termina koji tematski uključuju praktično cjelokupnu nomenklaturu gospodarskih i društvenih djelatnosti.
K tome, s obzirom na kongresne kapacitete među kojima se između ostalih konferencijskih prostora ističe Kongresni centar s 1.000 mjesta, sve značajnija aktivnost ostvaruje se u području poslovnih evenata te kulturnih i zabavnih događanja.
Na primjer: sajmovi u razdoblju listopad 2021. - svibanj 2022. godine okupit će više od 2000 domaćih i stranih izlagača u tom razdoblju ukupni prostorni kapacitet Zagrebačkog velesajma namijenjen sajamskoj aktivnosti bit će angažiran 4,2 puta ukupna posjećenost tih sajmova bit će na razini većoj od 500.000 posjetitelja.
Zagrebački velesajam nalazi se u glavnoj razvojnoj strategiji grada Zagreba do 2020. godine https://bit.ly/2J1oGD2
Tematska i sadržajna atraktivnost tih sajmova uključuje sveobuhvatnu medijsku prisutnost te cjelovitu PR i promotivnu aktivnost.
Pored vrijednosti medija plana Zagrebačkog velesajma, dodani PR u tom razdoblju procjenjuje se na razini 15,0 - 18,0 milijuna kn.
Intenzitet sajamske i kongresne aktivnosti potvrđuju Zagrebački velesajam u statusu komunikacijske platforme koja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem.
MOGUĆNOST OGLAŠAVANJA
Međunarodni sajmovi, organizirani na visokoj profesionalnoj razini, imaju snagu efikasne realizacije dijela marketinških strategija s mjerljivim rezultatima u kratkom roku, po čemu predstavljaju nezamjenjiv oblik tržišne komunikacije.Pored izlagačkog i konferencijskog nastupa, segment zajedničkog i samostalnog oglašavanja omogućuje izlagačima, institucijama, suorganizatorima, pokroviteljima, partnerima, sponzorima, ali i drugim gospodarskim subjektima vidljivost i promotivno isticanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:
- Mjesto oglašavanja tijekom sajmova
Kanali komun. | Oglasne površine | Izlagači | Institucije | Suorganizatori | Partneri pokrovitelji | Sponzori |
---|---|---|---|---|---|---|
Plakati | B1 | |||||
Plakati | B2 | |||||
Plakati | Billboardi | |||||
Plakati | Megaboard | |||||
Prostor | Ulazi | |||||
Prostor | Paviljoni | |||||
Prostor | Pročelja | |||||
Prostor | Podovi | |||||
Prostor | Ograde | |||||
Prostor | Jarboli | |||||
Prostor | Blagajne | |||||
Prostor | Informacije | |||||
Online | Web | |||||
Online | Banneri | |||||
Online | Newsleteri | |||||
Online | Društvene mreže | |||||
Elektron. mediji | Radio | |||||
Elektron. mediji | Televizija |
- Mjesto oglašavanja izvan termina sajmova
Kanali komun. | Oglasne površine | Izlagači | Partneri Pokrovit. | Sponzori | Ostali |
---|---|---|---|---|---|
Plakati | B1 | ||||
Plakati | B2 | ||||
Plakati | Billboardi | ||||
Plakati | Megaboard | ||||
Prostor | Ulazi | ||||
Prostor | Paviljoni | ||||
Prostor | Pročelja | ||||
Prostor | Podovi | ||||
Prostor | Ograde | ||||
Prostor | Jarboli | ||||
Prostor | Blagajne | ||||
Prostor | Informacije | ||||
Tiskovine | Katalog | ||||
Tiskovine | Vodič | ||||
Tiskovine | Brošure | ||||
Tiskovine | Pozivnice | ||||
Tiskovine | Časopisi | ||||
Tiskovine | Dnevni tisak | ||||
Online | Web | ||||
Online | Banneri | ||||
Online | Newsleteri | ||||
Online | Društv. mreže | ||||
Elektron. mediji | Radio | ||||
Elektron. mediji | Televizija |
Pojašnjenje za samostalno oglašavanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:
- PROČELJA - površine objekata paviljona usmjerene obodno prema prometnicama
- OGRADE - površine ograda usmjerene prema Aveniji Dubrovnik
- PAVILJONI - vanjske i unutarnje površine paviljona usmjerene u prostor Zagrebačkog velesajma
- PODOVI - površine na ulazima (npr. predvorje glavnog Južnog ulaza) i jednokratni tepisi na prolazima između izložbenih mjesta tijekom održavanja sajmova
Pored navedenih standardnih oblika PR-a te komunikacijskih kanala i oglasnih površina, kontinuirano inoviramo projektnu i korporativnu promotivnu aktivnost, čime smo u mogućnosti zadovoljiti i najsloženije marketinške zahtjeve.
Za više obavijesti, pojašnjenja i uputa te obradu operativnih upita: Lina Butura, e-mail: lina.butura@zv.hr; tel.: +385 1 6503 296.
DOBRODOŠLI!