Press

Saznajte više
KOMUNIKACIJSKI PRIRUČNIK ZA LOVCE

Lov nije samo tišina i čekanje - dobra komunikacija je ključna, a upravo tome posvećen je “Komunikacijski priručnik za lovce” autora Matije Srketića koji je danas imao svoju promociju na pozornici paviljona 8 Zagrebačkog velesajma.

Knjiga Matije Srketića izdana je u nakladi Hrvatskog lovačkog saveza i donosi jedinstven uvid u važnost komunikacije u svijetu lova. Ova tema, premda na prvi pogled neuobičajena, iznimno je relevantna za svakog lovca, jer način na koji komuniciramo s okolinom može imati dugoročne posljedice na ugled i društveni status, kako pojedinca, tako i lovstva.

U Hrvatskoj je registriarno više od 70,000 lovaca. Lovci u medijima imaju lošu percepciju. No, ta negativna percepcija polako se mijenja. Autor ovog priručnika, Matija Srketić pokušao je na 108 stranica svoje knjige pokazati koliko je važna komunikacija prema javnosti za stvaranje bolje percepcije. Knjiga donosi spoj znanja, običaja i praktičnih uputa prilagođenih lovcima. Svrha knjige je biti od pomoći pojedincima ili timovima koji upravljaju lovačkim društvima kako bi svjesnije i lakše upravljali komunikacijama prema svim oblicima javnosti koji ih okružuju.

Kako je rečeno na promociji, autor je knjigom pokrio tri važne teme: govori o interpersonalnim odnosima u lovačkoj zajednici, digitalnoj komunikaciji (kako da pojedinac komunicira s javnosti) i utjecaju komunikoloških metoda.

"Dobar ugled stječe se godinama, a gubi preko noći. Ugled lovstva počinje od nas i počiva na nama koji u njemu uživamo. Neka vam ovaj priručnik pomogne u nastojanju da vam jednog dana sasvim slučajni šetač, na vašem putu u lovište kaže: dragi lovče, dobra ti kob!"