Oglašavanje

Intenzitet sajamske i kongresne aktivnosti potvrđuju Zagrebački velesajam u statusu komunikacijske platforme koja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem.

Međunarodni sajmovi, organizirani na visokoj profesionalnoj razini, imaju snagu efikasne realizacije dijela marketinških strategija s mjerljivim rezultatima u kratkom roku, po čemu predstavljaju nezamjenjiv oblik tržišne komunikacije.

Pored izlagačkog i konferencijskog nastupa, segment zajedničkog i samostalnog oglašavanja omogućuje izlagačima, institucijama, suorganizatorima, pokroviteljima, partnerima, sponzorima, ali i drugim gospodarskim subjektima vidljivost i promotivno isticanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova.

  • Mjesto oglašavanja izvan termina sajmova
Kanali komun. Oglasne površine Izlagači Partneri Pokrovit. Sponzori Ostali
Plakati B1        
Plakati B2        
Plakati Billboardi        
Plakati Megaboard
Prostor Ulazi        
Prostor Paviljoni        
Prostor Pročelja
Prostor Podovi
Prostor Ograde
Prostor Jarboli        
Prostor Blagajne        
Prostor Informacije        
Tiskovine Katalog        
Tiskovine Vodič        
Tiskovine Brošure        
Tiskovine Pozivnice        
Tiskovine Časopisi        
Tiskovine Dnevni tisak        
Online Web
Online Banneri
Online Newsleteri
Online Društv. mreže
Elektron. mediji Radio        
Elektron. mediji Televizija        

Pojašnjenje za samostalno oglašavanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:

  • MEGABORD - površina 8,0 x 8,0 m2 ispred glavnog Južnog ulaza Zagrebačkog velesajma, usmjerena prema Aveniji Dubrovnik

  • PROČELJA - površine objekata paviljona usmjerene obodno prema prometnicama

  • OGRADE - površine ograda usmjerene prema Aveniji Dubrovnik

  • PAVILJONI - vanjske i unutarnje površine paviljona usmjerene u prostor Zagrebačkog velesajma

  • PODOVI - površine na ulazima (npr. predvorje glavnog Južnog ulaza) i jednokratni tepisi na prolazima između izložbenih mjesta tijekom održavanja sajmova

Pored navedenih standardnih oblika PR-a te komunikacijskih kanala i oglasnih površina, kontinuirano inoviramo projektnu i korporativnu promotivnu aktivnost, čime smo u mogućnosti zadovoljiti i najsloženije marketinške zahtjeve.