Intenzitet sajamske i kongresne aktivnosti potvrđuju Zagrebački velesajam u statusu komunikacijske platforme koja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem.
Međunarodni sajmovi, organizirani na visokoj profesionalnoj razini, imaju snagu efikasne realizacije dijela marketinških strategija s mjerljivim rezultatima u kratkom roku, po čemu predstavljaju nezamjenjiv oblik tržišne komunikacije.
Pored izlagačkog i konferencijskog nastupa, segment zajedničkog i samostalnog oglašavanja omogućuje izlagačima, institucijama, suorganizatorima, pokroviteljima, partnerima, sponzorima, ali i drugim gospodarskim subjektima vidljivost i promotivno isticanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova.
- Mjesto oglašavanja izvan termina sajmova
Kanali komun. | Oglasne površine | Izlagači | Partneri Pokrovit. | Sponzori | Ostali |
---|---|---|---|---|---|
Plakati | B1 | ||||
Plakati | B2 | ||||
Plakati | Billboardi | ||||
Plakati | Megaboard | ||||
Prostor | Ulazi | ||||
Prostor | Paviljoni | ||||
Prostor | Pročelja | ||||
Prostor | Podovi | ||||
Prostor | Ograde | ||||
Prostor | Jarboli | ||||
Prostor | Blagajne | ||||
Prostor | Informacije | ||||
Tiskovine | Katalog | ||||
Tiskovine | Vodič | ||||
Tiskovine | Brošure | ||||
Tiskovine | Pozivnice | ||||
Tiskovine | Časopisi | ||||
Tiskovine | Dnevni tisak | ||||
Online | Web | ||||
Online | Banneri | ||||
Online | Newsleteri | ||||
Online | Društv. mreže | ||||
Elektron. mediji | Radio | ||||
Elektron. mediji | Televizija |
Pojašnjenje za samostalno oglašavanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:
-
MEGABORD - površina 8,0 x 8,0 m2 ispred glavnog Južnog ulaza Zagrebačkog velesajma, usmjerena prema Aveniji Dubrovnik
-
PROČELJA - površine objekata paviljona usmjerene obodno prema prometnicama
-
OGRADE - površine ograda usmjerene prema Aveniji Dubrovnik
-
PAVILJONI - vanjske i unutarnje površine paviljona usmjerene u prostor Zagrebačkog velesajma
-
PODOVI - površine na ulazima (npr. predvorje glavnog Južnog ulaza) i jednokratni tepisi na prolazima između izložbenih mjesta tijekom održavanja sajmova
Pored navedenih standardnih oblika PR-a te komunikacijskih kanala i oglasnih površina, kontinuirano inoviramo projektnu i korporativnu promotivnu aktivnost, čime smo u mogućnosti zadovoljiti i najsloženije marketinške zahtjeve.